2 Ekim 2010

Kafa Notları: Köşe Bulmaca

“Kuru sonbahar yapraklarına dokunu­­yor ellerim, sen her yerimdesin..”

Güne uyanmak bu aralar eziyetten öte kuruntulu yıpranışlar barındırıyor. Bilerek alarmı yarım saat erkene kuruyorum, çünkü uyanınca bedenim benden dakikalarca uyku dileniyor. Gerçi haklıda, günde ortalama 5 saat uyuyan bir zihniyetin beden parçalarını oluşturduğundan, yetmiyor ona da. Hafta içi her sabah 08.30 da başlayan derslerim sayesinde, memur zihniyetinde lanet okuyorum hayata. Ufak dokunuşlar barınıyor kabuk tutmuş yalnızlığımın altında. Yer yer utangaç kızarıklıklar var kafamda, kaşıyınca şişip kanıyorlar.. Bilmediğin bir cemberin içinde, pürüzsüz görünen herşeyin kirli geçmişine bakarak uzaklaşıyorum kendimden. Çok istenilen ile az bulunan arasındaki inahet kardeşliğine bir dönek bulup ikisinide yerle bir edebilecek tanıdık insanlar bakınıyorum çevremde. Fakat  arka odadaki hararetli tartışma, henüz müşterilerin kulağına gitmedi. Birbirimize fırlattığımız sevgi artıklarından, isabet  gören kalp atışlarıma, biraz tutarsızlık katarak, sahte bir diklikte devam ediyorum hayatıma.
Uyku bana yanaştıkça bende kafeinle daha yakın arkadaş oluyorum. Perşembe günü derste uyumamak adına 2 bardak kahve bir de expresso içerek, gün içerinde dengesizlik ve sakarlık vukuatlarını maksimuma çıkarmayı başardım, dikkat dağınıklığı da cabası zaten. Sanırım ben uyanık olmayı sevdiğim kadar yaşarken dalgın olmayıda seviyorum. Hayatın şeritlerinde takılıp, sabitliğiyle baş döndüren ufacık düşence boşlukları, bu aralar yüzümü güldüren şeyler.. Aa birde bugun metroda koca koca 1313 sayısını görünce ufak bir tebessüm oluştu bende. !3 sayısıyla garip bir bağ var aramda. Ne zaman görsem, duysam, kullansam mutlu olurum. Öyle ki imzamın içine bile yerleştirmeyi başardım. Hayatımda böyle gizemli mutluluklar olması, çok fazla detay kurcalayan biri için akşamüstü çay molaları gibidir. Yinede bir yerlerde kaybolmalıyım diye kendimi söylenip bulutmu bir istanbul da üşümüyorum diye önüme gelene küfrediyorum..
Bugün son dersimin bitimiyle beraber, çocuklar gibi sevinen ruhum, gümüşsuyunun kasvetli binaları arasında kendini durgunluk sınırlarına getirerek, kalbimden ayaklarıma doğru ağırlaşan bir bedeni metabolizmasına kabul ettirdi. Sonra birden sonbahar da olduğumuz aklıma geldi, birden ağaç aramaya başladım, buldumda.. sonra kuru sonbahar yaprakları bakındım ve kocaman bir tane gördüm. Avucumun içine aldım, yavaşca sıktım ve ufalamaya başladım onu. Elimden düşen yaprak parçalarının yere çarpışını, duygusal bir şarkıya iliştirip yine ufak bir ev yapmıştım kendime,  yaprak bittiğinde elimi yavaşca yüzüme yaklaştırdım ve kokladım.. evet müthiş bir kokusu vardır sonbahar yapraklarının.. Her saniyesinde onu içime çekiyor gibi kokaladım ve mırıldandım,


Kuru sonbahar yapraklarına dokunuyor ellerim, sen her yerimdesin..


Coldplay - Trouble


I AM YOUR MAN


If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love
I'll wear a mask for you
If you want a partner
Take my hand
Or if you want to strike me down in anger
Here I stand
I'm your man

If you want a boxer
I will step into the ring for you
And if you want a doctor
I'll examine every inch of you
If you want a driver
Climb inside
Or if you want to take me for a ride
You know you can
I'm your man

Ah, the moon's too bright
The chain's too tight
The beast won't go to sleep
I've been runnin' through, these promises to you
That I made and I could not keep
Ah but a man never got a woman back
Not by beggin' on his knees
Or I'd crawl to you baby
And I'd fall at your feet
And I'd howl at your beauty
Like a dog in heat
And I'd claw at your heart
And I'd tear at your sheet
I'd say please
I'm your man

And if you've got to sleep
A moment on the road
I will steer for you
And if you want to work the street alone
I'll disappear for you
If you want a father for your child
Or only wanna walk with me a while
Across the sand
I'm your man

If you want a lover
I'll do anything you ask me to
And if you want another kind of love

2 yorum:

  1. Şarkı ve şarkı sözleri neden farklı ? Ben buna takıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Şarkı, yazı için. Şarkı sözü ise, yazımı okuyacağını bildiğim birisi için yazılmış :) Mesaj da gayet açık sanırım:)

    YanıtlaSil

my cracks

Hızımı alamadım

Related Posts with Thumbnails