6 Temmuz 2010

Kafa Notları: Gidenlerden

Yine sarmaşık duygular var içerde  bir yerlerde, bu sefer sadece şehrin ışıkları ısıtıyor yarım kalan hayallerimi. Daha fazla uzatmak istemem bu tek taraflı ilişkiyi. Zaten senden yana hiç zaman bir beklentide bulunmadım. Bilirsin ben hep derinlerde diyemecek kadar içerlerde yaşardım. Bana insana benziyen bir gölge bile yeterdi. Sende bunu veriyordun, sadece bir kez bana bir şeyler verebileceğini düşünmek için kendime işkence ediyordum. Mantığım sorguda, gözleri ve ağzı kapatılmış. Soysuz bütün çeteleri kışkırtmış düşüncelerinde ama olmuyor, ulaşamıyor kalp şatosuna. Eşsiz monologlar sunmakta ve hiç bir alkış alamamaktadır. Nedendir bilinmez ona kin besleyen bir çok hücre var bu bedende. Nasıl bir zehirsin sen! Damarıma girmeden bütün canlılığımı kurutuyorsun. Böyle değildik biz ilk zamanlarda, sen silik izler bırakıyordun yarınlarıma, ben tek tek topluyordum açabildiğin tüm goncaları. Biz aramazdık anın altında değerli taşlar zaten baksak da  göremezdik. Biz körkütük aşıktın birbirimize. Hani bir bedende birçok kişiydik biz. Nerden bilebilirdim sen gittiğinde ben şizofren bir ilişki içine girebileceğimi diğerleriyle. Biraz uyuşturur gibi görünse de, zerre gerçeklerden uzak, kaynayan bir yoksulluğun içine çırılçıplak atlamak benim yaptığım. Ölmeyeceğini bilmek ne kadar da kötü. O her zaman biryerde saklanmış olan cesaretin, şeytanın tek bir gülüşüyle tüm ihtişamıyla geliverir yanına. Sen daha onun yokluğuna bile sarılamazken, kendine açılan bir kuçak görürsün. Artık nasıl bir sevinçdir enkaz yığının  altından "beni kurtarın" diye bağıran, tam kestiremeyemeceğim. Çok zaman geçmeden, kötü niyetler bir bir açığa çıkar. Son bakışını atarsın geçmişe yargılamak gelmez içinden. Tek bir sözü vardır hakimin bu tip durumlarda söylediği. "Kendin ettin kendin buldun" , bu cümle delik deşik bir ruha hitap etmeyi bile hakaret sayarken, kime nasıl anlatırsın sözcüklerinin anlamını? Çoktan bitmişsindir, sen birilerinin aklının ucuna bile yerleşemeden, göç etmişdir başka bir diyara..

Bebe bizler için söyledi..

2 yorum:

my cracks

Hızımı alamadım

Related Posts with Thumbnails